Då har man kört båt också..

Tjooo fan, vad händer? Nej jag kom precis hem efter et otroligt galet, rolig kväll. Med en jävla massa trevliga människor :) Emh, igår var vi ute och åkte båt, och då såg vi en bekants båt och hörde av oss till honom, och fick svar att vi borde komma och grilla korv med honom vid 5 ikväll (idag alltså) viilket vi då bestämde oss för att göra.. Det blev så mycket mer än bara grill kan jag säga!! Kom dit, kollade in hans fina båt, sen grillade vi lite sådär, käkade korv och det kom massa trevliga människor :) Sen.. Nu ni!! Sen fick jag köra hans båt till en party brygga, där vi la till och partade lite, dansade som jävla galningar, ah jävla roligt.. När dom stängde så tog vi en sväng (då körde åsa) och vi körde fort, fyfan vad härligt vi va uppe i 53 knop en liten stund, fyfan så häftigt de va så drog hon en riktig jävla U-sväng, ni vet hela båten lutade, ah fan häftigt :) och dunka dunka musik så underbart.. Sen tbx till hamnen, la till där och sen blev de efter fest så att säga.. Ah fan jävligt trevliga människor alltså, underbart :)


Monica o jag

per, pappa, konta (han vi hälsade på) och monica

Konta har lite leksaker ;)

titta, jag kör faktiskt!

joodå..

haha

ha

hi



Vet ni.. imorgon, då tänker jag kolla på pride ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0