Cirkus

Ååååh idag har jag varit på Cirkus, gud så längesen!!! Var ju såklart på CirkusSkott här i stockholm, otroligt, otroligt bra... Det var clowner, lindansare, akrobater, hästar, sjölejon, magiker o.s.v i högsta klass.. Verkligen, helt galet duktiga artister! Och innan allt började hade dom cirkus skola inne i tältet, så jag och Monica provade på jonglering, slutade med att vi köpte jonglerings bollar.. Sen var jag ju bara tvungen att köra lite akrobatik, kul som alltid.. Det är i sånna lägen man tycker att det är synd att man är så jävla kass på matte, tänk.. Annars hade jag ju gått på cirkus gymnasiet nu för att bli just akrobat / cirkus artist.. Jaja nu gör jag inte de så nu snackar vi annat... Det var lite synd att elefanterna inte var med, tränaren hade blivit sjuk så elefanterna var fortfarande kvar i tyskland tyvärr.. MEN do har fixat! så alla som har biljetter ska kunna gå dit nästa vecka och gå på elefanten-dag där.. Men då har jag tyvärr redan åkt till Falköping så jag kommer inte att kunna gå dit :(


med cirkus direktören Robert Bronett

Klart som fan man ska sitta längst fram!!


Kommentarer
Postat av: KarinHannaIsabelle-

Åh det är så kul att gå på cirkus! :)

2011-08-09 @ 12:56:45
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0