Åååh så trött man blir...

Åh känner mig så trött på mitt liv just nu så jag ba känner för att göra en total förändring.. Vända upp och ner på allt och ba åh! De är så trist, förstår ni hur jag menar? Nej jag förstår inte själv hur man menar ens, men jag har verkligen ba lust o göra om hela mitt liv..

Ibland undrar jag hur allt hade varit om vissa saker inte hänt. Liksom tänk om jag inte hade varit så dålig i matte, vart hade jag varit nu isf, hur hade mitt liv varit? Om jag hade valt andra kompisar, hur hade mitt liv varit då? Om jag hade bott i en annan stad, vad hade jag gjort då? Det finns så mycket frågor och tankar som flyger runt i min hjärna, som man aldrig kommer få svar på, konstigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0