40-års fest nästa!

Japp, imorgon är det dags för min gudmors 40-årsfest, det ska bli så trevligt, kommer en massa människor som jag både känner och inte känner. Jag har tänkt att ha på mig min rockabilly klänning, ett rött tjock skärp och röda pumps. Tror att det kommer bli tok snyggt ;) Så Jag hade inte tänkt att ta med mig datorn till Enköping, det är dit vi ska nämligen! Så jag hade inte tänkt att ta med mig den så ni kommer inte att få uppdatering förens på söndag när jag kommer hem! Då kommer det säkert bilder och grejer från festen också!

Trevlig helg alla söta blogg läsare :)<3


NU är ju då bilen fel vänd, med det gör inget.. detta blir min fest outfit!

Åh! nu kom jag ju på! Jag måste köpa snycken o ha till ju :O Fan får dra o köpa de på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0