Veckan..

Jag, det är ju några dager kvar på denna veckan.. Meen jag kan ju ta en liten genomgång nu :)

I tisdags så, var det skola igen, emh.. det var en vanlig dag tror jag.. Det var sjukt varmt och skönt :) Efter skolan gjorde jag inte mkt, på kvällen red jag. Vi var på fälttävlansbanan och hoppade lite sånna hinder. Skit kul :) 
Emh, I onsdags var det skola igen då.. Efter skolan drog jag till Skövde och shoppade lite, Esplanaden hade extra öppet så jag va där till 9 typ.. Sen åkte jag med mamma hem.. haha då beställde vi donen xD haha jag beställde nuggets xD och fick 20st xD så jävla många xD det blev lite många haha xD
Idag torsdag var jag i skolan igen.. Hae matteprov, klarade väl mitt första matteprov någonsin.. Emh, nu är de bara andra elen kvar sen har jag mitt gundskole betyg också xD då kan jag skippa skiten sen.. halleluja!! Sen hade jag nationella i engelska, jag och moa hade tsm..det var muntliga och det gick bättre än vad vi trott, vi peppade varandra lite liksom :) blev ingen ridning på Loppan eftersom hon är halt just nu.. Så jag övningsörde med Mackan en hel del.. blev stressmoment o grejer.. sen fick jag köra medans han stog utanför.. jag skulle försöka att inte köra på honom :P hihih jag klarade det! nej men ah typ så :)

Nu ska jag nog fan ta och städa lite tror jag... mitt rum ser fan för jävligt ut xD

Förlåt för att uppdateringen inte varit så bra denna vecka!!! det blir bättre nu!!! :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

BRA JOBBAT MED MATTEN!!! :o)

Du är duktig som övningskör mycket med mackan.. Hälsa honom att han är en klippa!!

Kram <3

2011-04-28 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0