ut på tur...

helloj, kan ju säga att igår hande det inte så speciellt mkt, haha därför jag inte skrev något igår.. liksom, om man inte har något att skriva kände jag att då tänker jag inte skriva något fånigt inlägg som är helt konstigt :) sååå emh ja.. Idag ska jag åka med madde och kolla skor till henne, hihi eftersom att hon har med mig lär det bli något iaf ;) thihi Madde, jag undrar verkligen hur du ens vågar ta med mig in i en sko affär ;) hahah nej men de ska bli roligt :D själv hade jag nog inte tänkt köpa något, jag behöver inget för tillfället iaf :) hiii...

Vad gör ni en lördag som denna? :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag och Monica ska hem till Stephen & Ingemar på middag.. lär bli en hel del vin gissar jag.. så kanske utgång.. Vi får se.

2011-04-02 @ 14:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0