Nu kommer det...

hej! nu kommer det lite uppdatering här från påsklovet:)

Som sagt så var jag i björnrie på påsklovet med pappa och monica.. Kidsen var såklart med också :)
Jag åkte till sthlm på fredagskvällen. På lördagen fyllde monica år. jag och pappa åkte in till stan och jag var på modell för en dag/the studio.. Fan va kul det är.. Gillar bilderna mycket mer den här gången än förra. Sen efter det gick jag på stan ett par timmar, medans pappa och Monica var på teater. Sedan käkade vi middag på kvällen.. Hahah det var lite roligt för hon som är med i pensionärsjävlar satt brevid mig på restaurangen xD hihi det var lite kul tkr jag :P 

På söndagen bar det av till Björnrike, vi fick ju en helt underbar vecka! Tyvärr var det så varmt att snön smälte bort, så det var jävligt tungt att åka, och där det gic att åka var det bara puckelpist.. Lite klurigt med Snowboard.. men vafan utmaning är bara roligt ;) Man kan även säga att halva enköping var där, så vi träffade en massa trevligt folk.. Bla Annelie, patrik och orkar som var där med familjen karlsson.. Så vi åt lite påskmiddag med dom på fredagen, jätte trevligt :) På lördagen Åkte vi till Klövsjö, det är ett annat skidområde i vemdalen, där var det Big jump tävling så vi åkte mest dit för att kolla på tävlingen :) 
Helt underbar vecka, grillning på fjället, skidåkning i t-shirt och ändå svettas ihjäl av värmen, svår åkning som gav utmaning, skit kul! Skit roligt afterski band, härliga snubbar och en jävla massa roliga människor :) 
 
Vi åkte hem lördagkvällen. Så söndagen spenderades i sthlm, där det var sol och varmt, så vi satt på en liten brygga vid sjön där vi bor och hade lite picknik, super mysigt :) Sen fick vi fin bestök från Viken. Som som kvar till måndagen. När dom åkt hem åkte jag och pappa till stan, Jag höll madde Sällis en stund medans hon väntade på tåget mot falköping :) Sen gick jag och pappa bara runt och hade det trevligt i stan :) eller byn som pappa säger :P Sen blev det lunch ute i hammarbysjöstad.. sen blev det stan igen efter lite klädbyte och sånt :)

Sen bar det av hemmåt till Falköping igen..

det var mitt Påsklov :)


en bild kan ni få :)





Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja det var ett underbart påsklov!!! Älskar dig!! <3<3<3

2011-04-28 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0