men varför då?

haahhah jag satte nyss på en film till max, fåret sean blev det.... men? alla som sett det lilla fåret vet ju att dom inte pratar i kort filmerna... Men man skulle ändå välja språk? hahah jag tke det var lite komiskt faktiskt.. att man ska välja språk när det inte ens är något språk som talas på filmen.. xD inte ens en meny var det, det var bara klipp man skulle trycka på... Ah, nej det var komiskt tka jag..

Herregud... jag är beroende... Jag har tittat på big Brother heeeela dagen, galet ellehur.. jag har satt på 2 filmer, men inte tittat på dom, har bara tittat på big brother, det är galet... Man blir verkligen helt jävla beroende... Så nu måste jag köpa 24/7, galet att jag inte gjort det än faktiskt... Men jag ska! snart så!

Tack för att jag fick låna ditt BB konto Madde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0