jag kunde inte hålla mig..

Jag kunde inte hålla mig... jag köpte ett par skor, MEEN!!! men dom kostade 49kr :P fan vad jag älskar rea delen på skopunkten aaah galet bra :) Nej men så jävla tur vi haft idag.. ni ska få höra!

Det är shopping helg i skövde, så allt är öppet till kl:5 både lördag och söndag, och alla bussar är gratis och sen.. sen så har dom ett litet tåg som går från stan till esplanaden och sen ut till stallsiken också gratis.. Så först va vi på stan och kollade runt massor, ja juste, vet var rabatt i nästan alla affärer och man fic massa rabatt häften.. de gillar ju jag då som ni förstår ;) ja iaf.. sen när vi inte hittade skor till madde så hittade vi det där lilla tåget, så vi fikade och sen tog vi lilla tåget ut till epslanaden :) kollade lite där i någon timme, sen drog vi vidare in till stan och sen blev det tåget hem till lilla Falköping igen... fan va dött de va xD hahahha gick över torget, visst allt e stängt så inte så konstigt.. men de va ju så galet tött xD hahah

Tack för en suuper trevlig dag madde <3( http://maols.blogg.se/ )


madde, fiika e gott ;)

tut tut nu går tåget :)

lilla söta tåget :)

dom nya skorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0