i love shoes!! bild bevis!!

ja, det är ju svårt o missa, om man läser min blogg.. alla som läser min blogg vet att jag är sko galen...ellehur?
joo, nu när jag varit hemma o varit sjuk så har jag räknat mina skor, fotat dom också så nu får ni bilder på allt jag har ;) jag kom fram till att jag just nu har 40 pra skor som jag använder! alltså, skor som jag inte använder är inte med räknade.. så jag har fler par hemma, men dom används inte.. träning skor är inte heller inränade, inte ridskorna heller.. bara vardags skorna :)

nu blir det bild fest..


pumps,ballerina, sandaler..


stövlar m klack (ett par saknas, separat bild kommer)

stövlar uten klack

gympa skor /sneakers (missade 2, separat bild kommer)

här, dom 2 glömda..

så, här är dom ''glömda klackarna'' nej dom är hos pappa så hade inte möjlighet att fota dom tsm med dom andra...


herregud, det är en del skor alltså.... öjöjöj...

det är iaf 40 par typ.. om jag räknat rätt... öj öj...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vill också ha! Måste bli bättre på att shoppa skor (A)

2011-04-05 @ 18:39:37
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Sjukt... ;-)

2011-04-07 @ 19:00:13
Postat av: Mickan

converse ge mig :D ahhaha

2011-08-09 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0