Fredag, det gillas!

Jaha då var det fredag! Varit i skolan, fick springa iväg på förmiddagen så Leonie fick lite mer kläder på sig :) nej men hon glömde Linne att ha under tröjan, så hon fick låna av mig.. Påväg till skolan igen så köpte vi glass (A) hehe woops :P Sen har jag lyssnat på BB låten heeeeela dagen! Tror min Ipod fick en allergi chock, den la av mitt i låten och sen går den inte att starta.. har den på laddning men det verkar inte vara batteriet heller... skit skumt! Så då lyssnade jag och Moa på Moas mobil iaf xD haha. Sen fyllde viktor i 3an år så vi fick lite tårta, ojoj trervligt :) på rasterna blev det ut i solen och sola :)Emh.. ja annars är det nog inte mkt mer som hänt :) Blir nog bara en lugn kväll kan jag tro, inget planerat iaf :)

Vad fan ska jag göra imorgon kväll? Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon, ingen är hemma i helgen och mamma o Mackan ska till breda blick på premiär öppning... Funderar på att dra till Dagnys, men det är ju inte kul o gå ut själv liksom :( Aja jag får se vad jag gör :) Hemma själv vill jag fan inte vara iaf.. Det är ju för helvete valborg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0