De blir lov här också..

jag ber sååååå mycket om ursäkt för att jag inte bloggat dom senaste dagarna.. jag har ingen aning i världen varför jag inte bloggat något.. Hehe, tyvärr måste jag säga att ni kommer inte få några inlägg förns måndag/tisdag vecka 17 (efter påsklovet)
Jag åker nämligen till pappa ikväll, han inte varit hos honom på 9 veckor.. Det är alldeles för länge... Emh, iallafall, så åker jag dit ikväll. Jag har inte tänkt att ta med mig min dator dit. För på söndag åker vi till björnriket och då kommer jag ändå inte ha tid med datorn, så jag tkr att det är bättre att lämna den hemma.. Ni kanske får nått inlägg då och då om någon annan har dator med sig :) Men det får vi se då:)

Men jag tänkte annars önska er Glad påsk och ett grymt Påsklov!! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0