Amanda mitt i natten..

Nämen haloj där... öh, jag vaknade precis och kände att fan nu blev jag pigg, så då tänkte jag att vi slänger in ett inlägg... emh, ja de gick bra att rida igår, red till backen och red upp och ner för den, snacka om bra träning för Loppan, hon va helt slut stackarn.. men de är bra, då kommer hon igång mer :) emh... annars är det inte så mycket annat jag hade o berätta xD

Senare idag ska jag vara med på invigningen till TeknikCollege.. Jag vet inte exakt vad det är, men om jag förståt rätt är Ålleberg en av sveriges bästa Teknik skolor (alltså vi har ett av de bästa teknik programmen) och då får man utmärkelsen teknikcollege typ :) så de blir lite cermoni och sånt som vi elevambassadörer ska vara med på :) spännande, spännande... tåtra blir de också har jag hört... trevligt :)

Nej? vad säger ni, hoppa i säng kanske.. klockan är ju trots allt bara 10 över 4 på natten... härligt! xD

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0