skola? nej tack! blommor? ja tack<3

Fyfan va jag hatar skolan.. fyfan det är plågeri att tvinga barn att vara i skolan.. fyfan!! Jag hatar skolan så jävla mkt asså..

men.. som tur har jag en suuper bästaste pappa! När jag kommer hem får jag ett samtal ett sånt där blombud.. han hittar inte till mig.. så jag går ut o kollar så han kommer rätt.. Får då super fiiina blommor som kommer från min underbara pappa<333333 tack bästaste <333

Sen kom Maxen hem.. vi har lekt me bilar, han har spelar ''tv-spel'' och jag har städat..  och vi har lyssnat på smurfarna.. eller ja.. vi hoppade i sängen och dansade xD till både smurfar och disney xD (video kommer) :P hihi<33

Ikväll kan man ju följa rockbjörnen på aftonbladet.se ... ska jag göra... första timmen bara för att... TOKIO HOTEL är nominerade i 2 kategorier... hopps dom vinner, skulle vara en rolig present till tvillingarna kaulitz :)

Nej... nu ska jag fortsätta städa lite :) Ha en super bra kväll :)<3


Tack pappsen <3<3 super fint <333

JAG HATAR DET DÄR!!!!



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Älskar dig med min stora kärlek!!!!

2010-09-02 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0