juste... gårdagens kvällen..

Glömde ju berätta om filmen och hur kvällen va igår...

Iaf.. kvällen va bra, Jag och Mackan åkte ju in till skövde och käkade.. vi drog till.. kommer inte ihåg vad det heter.. Men iaf, härlig fantasi vi har... vi tog kebab pizza xD iaf..



iaf..

Så drog vi sen till bion.. som jag sa.. så såg vi trollkarlens lärling.. Jag tke faktiskt den var bra, humor, men ändå seriös och mkt,mkt, effekter.. Den va riktigt bra faktikst :) super härliga skådisar (Y)

Haha, det va lite kul, för jag o Mackan delade på en mellan popcorn och mellan läsk.. bara det att.. vi åt typ inga popcorn xD så när filmen va slut.. så va den typ lika full som när vi köpte den xD hahahah men,men, någon näve tog man väl någon gång :)



Tack för en trevlans kväll Mackis xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0