Göteborg..

Japp, orkade inte blogga igår efter att jag kom hem från gbg, så ni får ett litet inlägg nu ist...

Ah, åkte ju till gbg med mamma och gammelfarmor igår, hade lite tjej/shopping dag.. vilket var mkt,mkt trevligt.. bara det att jag mådde väldigt illa hela dagen.. mamma tröck i mig den ena tabletten efter den andra.. 1:magtablett 2: alvedon 3: nån super duper receptbelagd magtablett... och ändå inte efter allt det, blev det bättre.. lite.. men det for ändå runt eller vad man nu säger xD Ja iaf.. så jävla konstigt.. eller ja.. världen är liten ;) vi satt på en restaurang och käkade.. så ser jag en snubbe som är aaaas lik min gudfar ''orup'' jag ba, jävel o vara lik orup liksom.. så ba.. vafan? det är ju han xD vi träffar typ aldrig dom, och dom bor i Falkenberg liksom.. ah, då skulle dom också äta där, så då fick dom bordet brevid oss.. asså.. det är lite sjukt.. att man är i samma stad samtidigt, tänkte ''nu är det lunch dax'' samtidigt, och går till samma restaurang... ah.. sen Firade ju mamma o Mackan 1års dag, så han kom förbi och tog en kaffe, gav lite blommor och ah typ sånt.. Sen bar det av på shopping igen.. för mig blev det ett par nya skor, nej, inga klackar xD gympadojor faktiskt :) och sen blev det en såndär ''college'' tröja ni vet.. såna där som fotbollsspelarna har i amerikanska filmer, eller ja, nej xD På kvällen blev de inte så mkt, låg i soffan, kollade tv och film, fixade lite med mammas nagler.... sen blev det god natt asså.. 


grattis på 1årsdagen (igår 11-sep)

gammelfarmor birgitt :)

orup m familj:)

nya skorna:)

nya tröjan o skorna :)

nagelfix ;)


nu blir det lite frukost för mig  här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0