finns förklaring..

Japp.. det finns förklaring till att jag inte bloggade igår.. och kanske inte gör vissa dagar franåt här.. Igår kände jag mig väldigt ledsen.. och de gör jag idag med... därför blir det inget långt inlägg här.. tänkte bara skriva lite om jag som hände igår, idag och ah lite sånt..

Igår då.. så, var det ju verkasta i skolan, började med 2 ringar faktiskt.. Har tröttnat lite på allt de där nu faktiskt.. emh.. efterskolan så.. cyklade jag hem, kollade top model som vanligt.. imorrgon är det sista alltså finalen.. och.. jag kommer nog missa den :( har ju följt sen första avsnittet.. då vill man ju se vem som vinner liksom.. emh.. sen åkte jag och mamma och köpte massa mys gott.. lite ost från falbyggdens ost.. mmh. gott.. vi e själva så.. så igår blev det, ost o kex, godis och gurka+ dipp.. det är gött de.. emh så masserade vi varanda också.. skönt :)

emh idag tisdag så började ja o mamma dagen med att käka på hotellet eller ja.. det finns 3 hotell här.. hur fan dom kan gå runt vette fan.. men ah.. bara det att, där vi va.. det va typ som en engelsk någonting.. vi beställde ägg o bacon.. vi gick en hel måltid.. bacon,potatis,2ägg.. vi ba öh oj.. men kanske tur, tog  en macka, fanns inga pålägg.. sen fanns det 4 olika kakor och sen stog det en skål dumle.. då ba? vafan?
sen skolan, börjar ju 09.50 på tisdagar och har bara 3 lektioner.. så började med engelska.. sen idrott, hade fotboll, jag gjorde mål.. braa... och sen gjorde jag en snygg pass till en kille i HR som gjorde ett snyggt mål.. mitt lag vann med 2 mål.. de blev alltså 4-2... sen hade vi matte.. kände mig as ledsen och satt mest o ritade
(neej jag ligger inte  efter för det nu )
sen slut.. cyklade hem fort som fan... kollade top model.. näst sista avsnittet.. missar nog imrgon som sagt :(

Emh.. ja.. imorgon är vi lediga, jag och Leonie drar då till skövde på dagen shoppar lite.. sen vid kvart över 5 bär det va mot Enköping för mig.. blir lång där för mig.. ska besöka kunskap på torsdag tänkte jag :) saknar kunskap som faaaan!!! Det var sååå mkt roligare där...


nej..bild dax..


först fick jag sitta och göra dom runda sådär..

löda ihop dom

sen är det bara föra fila..

mmmm

tort? som fan

jag fick fan ba i mig halva..

äpple,banan,apelsin, bröd,7 olika sylt/marmelad, 2 olika kakor, dumle, brownis + nån annan liknande, och såndär choklad man har på mackan...

nej dit drar vi inte nästa gång direkt..

nu blir det kvälls mat, sen iväg till stallet o rida..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0