En frisk lördag!! xD

Åh va härligt.. första Lördagen på 2 veckor som jag inte mår piss på... (Y) Har mått bättre den här veckan faktiskt.. bara spytt 1 gång denna vecka.. så det verkar ju vara på bättrings vägen.. Var inte på festen så jätte länge igår.. Men en stund iaf.. Sen drog jag hem och kollade klart på se upp för dårarna med mamma och Mackan... Naaw.. Max var förbannad för att han inte fick gå med på fest... När jag skulle gå lät det såhär..

M- Loppan, vart ska du?
A- på ''kalas'' eller ja Fest..
M- Hela dagen?
A- Ja nästan..
M- skämtar du eller?

Sen när han skulle i säng hade han varit arg på Mackan..
Jag vill också gå på fest med Loppan.. jag får aldrig följa med. Hade han sagt.. hihi han är för söt ibland <3

Iaf.. Idag Lördag.. Ska käka lite frukost här snart, sen blir det väl duschen, sen ska vi lämna Max hos mackans föräldrar.. sen drar jag, Mamma och Mackan iväg till Jönköping (tror jag de va) Och har shopping dag :) Så idag tänker jag köpa dom där snygga skorna jag hittade på Dinsko :P



Nästa helg drar jag nog till Enköping.. Ska försöka åka redan på onsdag eftermiddag.. vi är lediga då.. så tänkte jag ta ledigt från skolan torsdag, fredag (Y)


Bilder från festen igår.. (suddigt tror jag, ingen kan ju stå stilla)

Leonie- speelar ölspel xD

Leonie & Erika xD

Leonie och nån som heter Malin typ :)


Hihi, tack för kommentaren Gunilla :) hoppas vi ses snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0