En fin morgon i Enköping :)

jaao.. jag kom ju upp från Falköping i går kväll.. åkte direkt ner till Idrottshuset och hälsade på mina gamla tränings kompisar.. Oj va jag saknar dom.. sen passade jag på att köra en rondat flickis- den satt fortfarande (Y) Shit, det har blivit fullt schema här, vet inte hur jag ska hinna allt xD Nu, idag, ska jag börja med att dra ner på stan och köpa strumpbyxor - glömde mina hemma.. sen ska jag till kunskap- min gamla skola och hälsa på :) dom har tydligen byggt om lite mer än vad jag trodde :S emh.. sen ska jag ta tåget till sthlm, hälsa på Monica på hennes nya kontor, sen ska jag och pappa gå på blue man group, blev med bjudna av pappas jobb :) emh, på fredag/lördag ska jag försöka träffa Therece och Alex, min kusse gabbe, och sen Lovisa :) sen har jag fått förfrågan att åka med på gympa läger.. sen ska jag försöka åka med Mia till stallet :)
thihi det är mkt o göra när man är här.. och ändå tkr jag att jag åkt hit på en längre resa.. xD


Juste.. va ju i skövde igår och shoppade med Leonie.. tack för det :) <3 jag köpte inget, men hon köpte ett par skor.. as snygga :) (Y) får göras om..

Biiilder från gårdagen..

biljetter thihi :)

:) Leonie :)<3

öh ? grisarna e söta.. men vafan e de där andra? xD

provade skor på DINSKO.. snygga va? xD

Leonie skakade sin juce, när den inte var fulltstängd.. humm xD

det blev en ''Max meny'' på tåget, godis och festis..

Therece :) <3 de va skönt o va tbx i hallen <3

Alex o Micke :) (lycka till med filmen Micke,önskar dig lycka till )

Therece o Alex <3

mmmm mitt underbara rum <333333

Kommentarer
Postat av: therece

Nej men gud vad snygg bild!! eller inte .__O

VI måste träffas oftare, var awesome att träffas den korta tiden vi träffades!! <333

2010-09-30 @ 20:21:49
URL: http://baxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0