En ensam kväll..

japp.. så är det.. Är ensam ikväll.. Mamma har åkt till Sthlm och Mackan åkte till jobbet för en timme sen.. så blir ensam ikväll... Just nu lyssnar jag på musik... dansar lite ;) Emh.. ja nej... ska typ kanske städa lite eller något xD

Ååh.. naaw.. jag och Mackan hämtade Max på dagis.. Då gick Max och kramade sin bästa kompis<333 naaw<333
Sen berättade Max mamma att för någon dag sen.. hade Max ställt fram sin kompis skor åt honom.. då hade hans kompis sagt till sin mamma.. ''mamma, idag ställde max fram mina stövlar till mig, han är en sann vän'' Asså seriöst.. fyfan va gulligt<333333 Men ah.. så Max var hos oss en liten stund iaf.. fick mysa lite med honom hihi <33 Han är sötast <3

emh.. ja nej.. vad ska man göra nu? Kanske ska kolla om det finns någon fillm o kolla på eller något :)
hahahah får väl ha fest för mig själv xD



ÅÅÅH!!!! jag vill måla.. jag vill ha riktigt, riktiga färger och tjockpapper eller sånna där tyg dregej.. och sen måla nått riktigt jävla fint<3333

Är faktiskt stolt över de jag gjorde i falun 09 &10 (A) Jag e såå sugen på o måla nått fiint<3

Nej.. nu drar jag fan vidare hörreni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0