Det är en härlig söndag :)

Jadå.. det är det väl? Asså shit jag va as trött imorse xD vaknade halv 8.. va vaken typ en timme.. sen somnade jag om när mamma kom in och sa att hon skulle handla frukost.. sen somnade jag om.. sen kommer Max in och ber mig kolla på bumbi-björnarna med honom.. jag svarar - ah, jag kommer strax.. meen jag somnade om.. vaknade.. ja jag vet inte hur länge jag som kanske en kvart.. vaknade iaf och ba.. shit Max xD drog på mig en tröja och tog med mig täcket och la mig i soffan med Max <3

Hela Eftermiddagen har jag varit i skövde med mamma :) började med att åka till Owe och Ammi på fika, morfar var där också :) sen åkte vi ut till Elin'seplanad och shoppade lite :) fick ett par nya vinterskor av mamma :) har inga riktiga, riktiga vinter skor.. bara lite ''finare'' skor med foder.. och det är väl inte jämt så bra när man åker pulka och leker i snön och sånt.. dom är ju bara varma och så.. ( innan dom blir blöta vill säga xD ) Meen iaf.. så fick ett par riktiga nu :) Taack mammsi <3

Sen åkte vi till en tjej som heter Linda som hade kläd-party hemma hos sig.. bara det att.. hon berättade inte att 90% av kläderna var för små barn typ ålder 1-6 år xD fanns liite vuxenkläder.. typ 3 plagg xD eller nått xD såå njaa.. Men jag beställde strumpor till mig, det fanns iaf xD Så beställde vi en tröja och mössa till Max :)<3  ååh vet ni.. det var en liiiiiten bebis där, h*n (tror de en hon)  var bara 1½ vecka gammal.. sååå liten och sååå söt <3

Sen åkte vi hem till Falköping igen :) så ikväll vette fan vad som händer.. men något säkert xD nej men typ Mackan ska åka iväg och repa med bandet.. så de blir väl mys med Max<3


biiilder :)


kläd-party

aaw så söt<3

Mina nya vinterskor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0