Äntligen Fredag!!!<3

Skolan idag då.. Har nog fan jobbat på bra idag asså... Vi har ju haft verkstad heela dagen..Jag lekte nog mest hela förmiddagen.. nej inte hela.. men lite iaf :P höhö... sen har jag gjort en skopa och är alldeles, alldeles strax klar med en ''kniv'' ... Vi har också fikat.. Men seriöst.. är HV:arna världsbäst på att fika eller? Jag,Leonie och Anton drog till Willys och handlade fika till alla.. vi köpte ett kex paket,2 sånna där bull-längor och sen ett paket med ''chokladbollar'' fast med skum i ni vet.. ah.. ALLT gick åt.. shit.. vad vi äter xD

Efter skolan följde jag med Leonie ner på stan, vi kollade runt lite :) Senare Blir det fest hos Erika :) Jag och Leonie ska tyd dra dit.. vet inte hur länge jag blir kvar där men ah ska dit iaf :) så hoppas det blir kul iaf :)<3

hahah.. måste bara säga.. en liten ''rolig'' kommentar från min lärare Kent idag... När han skjutsade oss till Willy's så såg vi en... över viktig tjej, och hon hade lite speciell gångstil.. Leonie ba.. Va konstigt hon gick.. Kent ba.. öh ja, hon behöver göra av med några kilon xD asså... det kanske inte ser kul ut o läsa.. men ni som vet.. Tänker Kent säga så xD asså han e ju ba för skön den läraren asså.. xD

Ah asså.. nu kommer de blder..

jag kan inte se arg ut xD

Kan fortfarande inte..

ööh.. nej xD

verkligen inte xD

okej inte arg.. men ah xD

ååh.. snyggt Moa xD

HV10's verksta :)

Willys me Anton o Leonie :)

mummsigt.. thihi Kent betalar ;)

saft kalas :P

3or :)

snyggt Leonie xD

Madde,Anton o Moa xD

ÅÅÅh juste.. Fick en munk av Max när jag kom hem <33 gullegris<3

Linnéa!!!!! jag saknar dig!!!!!! :'( <3333333


Kommentarer
Postat av: Gunilla Hoffsten

Vad jag blir glad av att se dej glad Amanda, jag hoppas du tycker det är bra med skolan och att du trivs. Jag hoppas vi träffas snart. Kram från Gunilla

2010-09-24 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0