Var jag värd så jävla lite?

Du kastade bort mig som skräp, var det det ända jag var för dig? skräp.. Du kastade bort mig, svek mig.. Gjorde mig illa. Faktiskt, det gjorde ont... Det var ett tecken på att jag bara varit skräp för dig, som man bara kastar bort när man inte vill ha det längre.... Som en leksak.. när man var liten var en leksak, en bästa vän för en.. Men när man fick en ny, kastade man bort den andra.. Leksaker har inga känslor.. Men det har jag..Jag kände mig som en leksak.. Jag fanns där alltid, alltid för dig.. Men vart fanns du när jag behövde dig?

vet du?, jag släppte inte taget om dig när du kastade bort mig, jag höll mig kvar.. Men vet du.. Nu har jag släppt...Jag har släppt dig, och vet du. Det är jävligt skönt.. För jag vill inte bli sårad mer, jag vill inte bli sviken mer...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram kärleken.. Bra att du släpper taget och ger dig ut på en ny, egen och spännande resa i livet!!!

Älskar dig!!

2010-10-24 @ 19:25:02
Postat av: Anonym

haha! synd för dig du!

2010-10-26 @ 21:59:58
Postat av: anonym

Haha!! Fyfan vad jag dör! Roligast på länge, så går det när man är jobbig som fan!

2010-11-05 @ 09:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0