Snöbolls krig och en trevlansdag...

Det är precis vad det är.. En trevlansdag.. Var ju typ 5cm snö här imorse, så, vrf inte ha snöbolls krig i skolan? :P Påväg till maten var det bara ett liiitet värma upp krig, påväg från maten Hade jag och Leonie lite krig mot Elias, eller ja.. han jagade både mig o Leonie för att vi kastade på honom, jag drog till med en liten lätt halkning när jag flydde från Elias, han jagade mig en bra bit, såå sprang jag in och ah.. då är det ibland halt xD emh, sen höll han på o hälla soptunnan över mig, meeen jag flydde igen xD emh... Sen gick jag, Leonie och Corinn ut och hade krig, ett riktigt krig, Sen gick Leonie in och Moa 2 kom ut.. oj oj vilket krig de blev xD slutade med att Moa och Corinn mulade mig xD eller som dom säger här nere Grosa.. ;) Emh, ja nej.. Jag Leonie och Moa 3 gick och handlade fika till klassen sen också, blev två bull-längder, en med pistage och en med vaniljkräm, och ett paket ballerina.. och Delikatessbollar till Anton - som inte tår de andra sakerna..  Iaf.. så fikade vi lite granna sådär va..

Efter skolan drog mamma jag och Mackan och hämtade Max på dagis. Sen iväg till Falbyggdens ost och köpa lite go ost, jag och Max gick mest runt och tittade på alla julsakerna.. vi fastnade i samma höra som jag fastnade i när jag var där sist.. ja ni vet där med alla fina saker som lös och allt det där.. Sen iväg och handla lite mat och sånt.. Annelie och Vjeno är ju här i helgen o häslar på mamma så, mmh.. Sen fick jag o Max lite käk från Donken :) hihi <3

Hare gött xD

Moa 3 laddar :)

Anton,man kanskar inte på tjejer xD Elias laddar på xD

Moa 2.. Helvete!!! Hon kastar på mig!! hon träffa mig fan i ansiktet 2 gångerxD

Moa 2 Laddar, Corinn.. as garvar xD

Nadja, inte fika sugen?  mmm hih fika e alltid gott :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0