När Katten är borta gör mössen om i boet xD

japp... Började morgonen med att jag fick en söt liten Max som kryper upp i sängen hos en och kollar på tv o myser.. han e för söt den lille <3 Han öppnar dörren och säger...

- Jag är trött och hungrig...
Jag skrattar och byter kanal och titta.. det är ju AFV på tv, Max ääälskar det, så då kröp han upp i sängen o mös o kolla tv som sagt :) <3

sen Skjutsade vi hem honom till hans mamma, han hade Barnkalas idag.. den lille rackaren... men jag och mamma tog en sväng till skövde och köpte nytt till vardagsrummet.... Det blev en del pengar som drog iväg där xD men meeen.. ah.. Det var inte vad vi tänkt men det blev så xD vi sa inget till Mackan, så när han kommer hem så ah... xD han vet bara att vi gjort en ''make over''

Men fint blev det.. emh, har städat lite här hemma, fixat efterrätt och försnacks till släckten som kommer ikväll.. ska bli jävligt trevligt :)
Gammel farmor, Morbror Anders, hans tjej Susannna, Kusin ''Chrippe'', morbror Owes tjej Ammi, Morfar :) (skriver ''morbro/kusin-...'' för att dom som inte vet ska veta :) hihih :) xD



Mys med Max <333

 fick bli donken xD meen de gör inget :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0