Man har bra dagar..

Gick as bra på ridningen, red en häst som heter Ufano.. Pigg, fammåt.. Gick super duper fint.. Idag tränade vi mest bara på att rida på volter, och ha hästen i form hela tiden.. Han Var inte lätt, men det gick as bra.. Fick massa beröm av min ridlärare.. hon sa att jag skulle vara nöjd, att det så väldigt trevligt ut :) hih jag är nöjd iaf :) en rolig häst :)

Kom hem... där väntade en pizza på mig.. Mackan hade köpt.. mummsigt :) <3 Nu blir det städa lite, fixa för imorgon.. Pappa och Monica kommer ju hit imorgon.. Ska visa hur jag bor, visa julsakerna på Falbyggdens, Föräldra möte på skolan + utställning.. Sen ska dom få jobba i verkstan.. thihi roligt tkr jag :) <3

Nej måste fixa nu.. Är ju bartenderskolan om en timme.. wii!!! :D <3




Ååh, pratade lite med Palle på FB.. ååh saknar tiden me han.. vi hade så roligt <3 thih i 6an bestämde han, jag och Minéa.. vi var bästisar dä.. vi bestämde att när vi alla fyllt 18.. då ska vi åka på kryssning och dricka oss glada xD Palle nämnde de idag.. och Klart som fan vi ska göra det.. Dricka oss glada och prata minnen, bestämde vi xD :) nått o se fram emot :) saknar dig massor Palle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0