Love, Love, Love...

Det är precis vad denna kväll handlar om.. Kärlek... Mamma och Marcus har varit tsm i ett år nu, jag har kännt Marcus i ett år, Mamma har kännt Max i ett år.. (jag och Max träffades lite senare, men ah ett år) Under detta hår har det hänt mkt.. Mkt bra saker, det har varit ett underbart år i kärlekens teckan... Det firar vi idag.. Max och jag, ordnade ju överaskning till paret här i huset..

Först...

Jag och Max köpte blommor till paret, som blev såå glada, mamma började gråta <3

Tacos bjöd jag och Max på<3

Max valde blommor<3

ett fint kort ''1 helt underbart år, vi hoppas på många fler - Kram Amanda & Max''

Sen blev det efterrätt.. kladdkaka :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0