Lov i Enköping..<3

Japp, mitt lov är redan klart kan man säga.. ja alltså, jag har ju lov.. men jag vet vad jag ska gör iaf..

Söndag, kommer till Enköping.. blir kväll med pappa då<3
Måndag: ba soft, va med pappa på kvällen<3
Tisdag: rida med Mia (faster) och sen sova hos dom <3
Onsdag: lugn på dagen antar jag, vara med kusinerna..ev middag med farmor på kvällen<3
Torsdag: vet inte hur dagen blir.. kvällen ska spenderas i sthlm med Monica<3
Fredag: åka med pappa till jobbet (sthlm) ta en shopping runda, Och sen med tåget till falköping igen.. 

ja, då var veckan slut xD bara helgen kvar.. och där är inget bokat än.. Vi har Max så blir väl mys med han kanske <3 


Kommentarer
Postat av: Sigvejohanna

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-04-05 @ 11:06:57
URL: http://sigvejohanna.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0