jaha, på en Torsdag?

Torsdag idag.. varit i skolan som vanligt, tråk... Men ah... Emh, efter skolan drog Leonie med mig hem :) vi fikade på munkar o juce :) gooott sen skickade Anton att vi skulle komma till stan.. det va marknad idag.. så vi drog ner och träffade Moa 1, Moa 3, Madde och Anton.. Gick runt lite med dom, hade trevligt :) Sen drog jag o Leonie hem till mig och käkade, sen hängde jag med henne på hennes träning o kollade lite :)

Nu sitter jag här o bloggar :)

Juuste, igår.. bloggade jag igår kväll? nej ? :S Emh, igår kväll då så va jag o mamma ut till mackans föräldrar och käkade med dom, mackans brorsas fru va där så Max lekte med sin kusse, och jag gullade med Max lillkusse Ester, sååå söt <3 sen hem o typ.. inte gö så mkt me mammsen <3


torsdagens outfit :)

Leonie <3

Moa 1 o Anton <3

Madde o Moa1 <3

torget:)

snyggt Moa xD

Anton måste ha fotobevis xD

Madde o leonie <3

Moa 3 <3

Mamma o Ester <3

Max <3

Fått nytt smink :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0