Hooo!!!!

Synd att gymnasiet är så ''obligatoriskt'' som det är.. Annars hade jag skitit i hela jävla skiten... Fyfan...

Pappa och Monica kom idag<3Fick en as cool väska, perfym och choklad från Bowmore..Fikade lite hemma.. sen åkte vi till Falbyggdens ost och tittade julsaker.. ååh jag trivs där <3 Sen käka lite innan föräldra mötet.. Mamma,Mackan,Monica och pappa var med.. japp, jag var den enda med 4 föräldrar med mig xD haha.. Visade runt i verkstan, visade montern.. Sen fick föräldrarna prova såga och greja.. alla var så duktiga.. Jag lyckades göra en såg premiär i fingret.. japp, sågade mig i fingret när jag skulle hjälpa monica.. såå.. Vrf inte brottas med borren och såga sig i fingret på samma vecka? xD Sen var det hejdå till Pappa och Monica <3 men vi ses ju nästa vecka :)


Dagens:)

Perfym :)<3

väska och perfym:)<3

Monica och pappa<3

Jag idag då :)


Anonyma... dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0