God natt<3

Nu säger jag god natt till er mina söta läsare<3 Jag håller på o fixar mina naglar.. måste ju vara fin när man åker till Enköping <3 mmh.. Jag har underkvällen käkat min äppelpaj som alla tke väldigt mkt om, vilket var bra.. för den var ju jävligt god! ah.. sen har jag haft Fjortis-dunk maraton med Söta Leonie<3 Vi har också bestämt att vi måste fixa fest, och att vi ska ha prinsesskrnor på idrotten när vi åker skridskor.. Ah och ah.. så är det :) hahah och juste.. jag ska skämta om en grej första dagen efter lovet.. thihi <3 och vi har kommit fram till att vi är fest sugna!! xD :)

AAh.. Vet inte vad som händer imorgon, åker antagligen med mamma, Marie och Annika till skövde och shoppar.. jag ska nog inte shoppa något spec.. drar ju till sthlm på fredag, då blire shopping kan jag tala om ;) <3

Nej.. God natt på er <3 Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0