Fyfan vad skönt..

Blev jävligt sent igår.. jag och mackan satte oss nämligen i mitt rum och lyssnade på musik och diskuterade musik.. Trevligt, han e ju musiker så man fick höra en och en annan bra låt man inte hört förut... Vi satt väl uppe till 2 eller nått s¨ånt, tiden gick så jävla fort liksom..

Vaknade vid typ halv 10 i morse, låg o drog mig.. fan va skönt det är, att liksom få vakna av sig själv, ingen jäcla väckar klocka som ringer, ingen liten mamma som kommer in o säger att man ska upp eller så.. Att vakna o känna, faaan vad skönt.. Solen lyser o det är allmänt bra liksom..

Jag har varit på stan och fikat med mamma lite, shoppade lite till Max också när vi ändå höll på.. Vi ska ju börja med varannan vecka nu så då ''behöver'' han mer kläder här.. säger vi...

Ikväll blir det mys med Mackan o Max, mamma e på party hos Ammi... Max ringde igår från sin farmor och var lite bekymrad.. han ville inte sova hos farmor på lördag, han ville ha godis mys hemma med Mackan o mig.. självklart lille Max.. mys ska det bli <3 Vi har köpt en liten skål till honom där det stå ''fredgasmys''.. Våra myskvällar betyder verkligen så mkt.. han tjatar om dom där mys dagarna.. fredag= pop-corns mys Lördag= godis mys... lovar, man får hora hela vekcan att han längtar.. men.. vem gör inte det ? :P hihi

Nu är det nagel fix som gäller, blir rosa för mig nu tror jag ;)


ut på stan som gäller :)

de e inte stort, lite dött.. men de e mysigt :)<3

hur söt e inte denna? :P

Fika med mamma på Mingys (tror de hette så)

visst e den härlig :)<3

Nagelfix.. ska öppna salong fan xD nerå.. nu ljög jag för er xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0