det kommer ett fredags inlägg (Y)

Förlåt för att jag inte blogga igår.. min mobil cp:ade så jag kunde inte lägga in bilder.. och de ville jag ju, och sen fick vi gäster så jag kunde inte vara framför datorn heller så...

men ni kan ju få ett ''fredags inlägg'' nu ist:)

Var ju i skolan son vanligt, verkastan heela dagen... gjorde klart 4 ringar.. dom vart rätt så fina faktiskt, nöjd med dom iaf.. nu ska jag börja med mina 36 provringarf.. herregud.. ska iaf ''jobba'' i verkstan på måndag kväll, mamma ska med och se lite hur jag jobbar, hon kanske får prova göra något också :) Emh... iaf, efter skolan drog jag hem, va lite med Max, städade lite... sen kom mackans mamma,pappa,brorsa, hans tjej och deras två barn Gustav och Ester.. Vi firade Max som fyller år på söndag :) hela 5 år den lille <3 Juste, vi sjöng för Max i morse, han är hos sin mamma på söndag så vi firade ju han idag då.. iaf.. Så dom va här på middag, jag hade trevligt med Ester som verkar helt ''förtrollad'' i mig.. hon verkligen stirrar på mig heeeeela tiden, men hon gråter iaf inte xD hihi Terea vill att jag ska vara barn vakt.. men det är ju svårt när dom bör i sthlm och jag här i Falköping xD Men det var mycket trevligt iaf.. på kvällen när dom dragit lekta jag och max med lego.. eller ja.. jag tog väl över där ett tag xD men vadå? det är kul att bygga lego :) <3 så nu önskar jag nig lego i julklapp ;) hihi nej då :)



ringarna :)

fin tårta:) Max valde själv

mummms

Max-Farmor O Max<3

heeka fimiljen :) <3

Ester<3

leego<3

mmm <3

bäst jag e :) <3

sååå klaaaaar <3 Max dissade mig efter ett tag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0