ååh.. vill ha.. men lite fick man iaf..

Åååh!! Blev ju som sagt shopping i skövde idag.. Hittade ett par skor jag velat ha i flera månader.. va nu på rea.. men!! fanns fan inte i min storlek.. men vafan!! Hoppas man kan köpa på nätet eller att dom finns kvar i sthlm när jag åkter dit... om 2 veckor.. humm... Meeen.. Jag fick ju iaf.. En kjol, knästrumpor med lite spets på, Hand Crém, Face mask och en snygg väska :) Meeen, skorna hade varit toppen på verket alltså, blev såå förbannad alltså.. ni vet.. man har kollat på dom varje jävla gång, men har inte köpt dom för att dom varit lite för dyra (enligt mig) ah så är dom på rea, så finns dom bara i storleken över och under.. asså vafan :@ helvete!! xD

Blev lite Thai mat här nyss, nu ska tjejerna fixa sig.. och jag ska väl bara vara göllig och vara med och ta kort på damerna här hemma ;) hihi Sen blir det en lugn kväll, är ju ensam.. så blir väl en kväll framför datorn och tv:n eller något sånt :)



Mamma och Vjeno :)

Annelie :)

Thai e gott, inte mitt favo ställe.. finns bättre, men älska Thai..<3

Shopping:)

dåligt bild men ah :)

Kollade på väskan för någon vecka sen.. men köpte den inte.. men nu fanns den ju kvar o då köpte jag den hihi :)<3 så tänkte jag, när jag ändå e ensam köra lite Face mask.. och sen tänkte jag.. nu när man sitter i verkstan och gör smycken o sånt.. shit vad händerna får stryk.. hand crém är då jävligt bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0