åååh<3<3

Ååååh!! vi hade lite förfest här hemma.. och Mackans kompis kom hem till oss.. och, och,och.. han!! han har ''jobbat'' med TOKIO HOTEL!!! han träffade Bill och Tom när dom var 11 år första gången aaaw<3 hjälpte dom hitta massa låtar och grejer<3 sen har han varit förband till dom när dom blev större sen om jag förstått rätt.. asså AAAAH!!!! sååååå coolt!!!!! jag ba åååh!! I LÖV TOKIO HOTEL!!! han ba, jag.. men han sångaren heter bill va? jag ba åååh jaa!!!! älskar han!!!<3<3 mamma och mackan ba.. japp, hon är såå är så xD haha jag ba, japp, 46 afficher hemma vettu.. följer dom, kan det mesta om dom.. jorå.. älska!! ÅÅÅÅH!!! det är ju bara såå coolt!! <3


<3bill <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0