tidigt - dagen till ära..

Hellu, gick upp kvart i 6 i morse, fast jag behöver egentligen bara gå upp halv 8.. Men som sagt, jag e lite så nervös inför idag/ikväll, så är uppe extra tidigt så man kan fixa sig ordentligt ;) thihi Max kom ner nu på morgonen och mös en stund i sängen, han e så söt den lille<3

Ikväll blir det Harry potter också, får vi se hur den näst sista filmen är :) ska bli skojigt.. Juste.. Ridningen gick såå bra igår, fick rida en häst som heter Nat king cole, hoppning såklart.. ååh så roligt det är, älskar de sååå mkt <3




Nej nu måste jag ta och fixa mig lite :) Ha en bra dag :)<3

Kommentarer
Postat av: isa

Det gick ju jättebra idag! :)



Sjätte filmen har varit den bästa hittills!

Jag är en HPnörd och sitter och klagar på alla fel i de filmerna, men i den hittade jag bara ett, och det var stort. Men som sagt, bästa filmen hittills, hoppas att sjuan blir ännu bättr! :D

2010-11-17 @ 21:30:00
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0