Tack<3

Tack för en super mysig kväll i verkstan <3 Jag,Moa E och Madde va i verkstan nu på kvällen.. Super trevligt som vanligt.. Vi får ta och boka våran lilla bakdag :) Kanske får ihop lite pyssel när vi ändå håller på också :) thihi <3 Det är så roligt för.. vi säger alltid att vi ska till verkstan och jobba på kvällen.. men det slutar attid med att man jobbat i typ max en timme, sen har man bara suttit och snackat i två timmar liksom xD haha, men jag har iaf bara 10 ringar kvar innan jag ska börja med själva hängaren.. Det blir nog klart på fredag eller iaf måndag :) härligt!!!! <3


thii jag tog med mig lite fika, hade bullar och toblerone hemma.. tog en sväng förbi Willys och köpte julmust<3

thihi fika, Madde och Moa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0