snöig dag!!!

Det har varit storm heeela jävla dagen, kul med snö, men inte storm.. såg inget när jag skulle till skolan, motvind.. kul.. nej xD hahahah  halkade påväg till skolan oclså, såå pinsamt,men bjuder på de xD Emh.. ja,nej bokade in ''baka pepparkakor'' dag med MOa och Madde, på onsdag nästa vecka gäller det :) ska bli mysigt tkr jag <3 Emh.. ja, jag måste fan börja bjuda in till den 11e också, ska ju ha lite ''glöggmingel'' eller vad man nu ska kallade. Alla kallar det glögg mys eller glöggmingel.. så jag får väl ta och hitta på ett eget namn.. lussemys låter lite gulligt tkr jag :) hihi :) Får ta och fixa och planera det lite nu.. allt har ju varit bestämt ett bra tag, men ah inte mer än så xD Sen är de ju Ålle den 12 också.. Då blire party :) lusseålle (Y)


hihi coolt

istid...

ÅÅh, längtar till helgen, flytt på lördag och globen hela söndag, ska bli massa,massa kul :)<3


Internationell hoppning , Dressyr world cup och Final showen :) en spännande heldag :)

Kommentarer
Postat av: isa

Mysigt det lät med lussemys :3

Är det ni i klassen som ska ha det eller några andra kompisar ? :)

2010-11-23 @ 17:40:40
URL: http://isablomgren.blogg.se/
Postat av: isa

sv :

åh, vad mysigt. har aldrig hört om det förut faktiskt. Kan ju vara för att jag kommer från ett ställe där enda gångerna man träffas på det sättet är när man ska supa :3

Det vore väldigt roligt, så om jag får så kommer jag gärna :3 kram

2010-11-24 @ 17:32:44
URL: http://isablomgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hade så roligt gumman :)

2010-11-24 @ 23:02:44
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0