puuh, det slutade bra..

Kan äntligen pusta ut känner jag.. Dagen har varit helt galen, men så rolig och lärorik.. Första dagen som ''aktiv'' ambassadör.. Möte på förmiddagen, inför kvällen då.. Stanna på skolan, städa och fixa inför öppet hus... vid halv 5 var det samlig igen, pärmarna (vi fick tidigare på dagen) skulle med.. Sedan.. kör på, vi skulle prata och guida runt dom olika nyblivna eleverna som är intresserade av skolan..


Bääst ;)

jävligt bra gjort, mer en mässsa än ett öppet hus..

dagens outfit.. strumpbyxor, kjol,skjorta och kavaj.. högklackat ocf thihi;)

japp, såhär såg vi ut.. pärmar i handen och namnbricka.. Kände mig som en mäklare xD thihi- men alla tke vi såg viktiga ut, så vi bore ju ha stuckit ut lite iaf thihih ;)

Iaf... nog med bilder nu :)

Höll på fram till halv 8 sen hämtade mamma mig och fort åkte vi till skövde.. Harry Potter premiär ofc.. Humm.. jag vill inte skriva för mkt.. Men jag tke filmen var lite seg, hände inte så mkt.. men Jag tror att den verkligen,verkligen måste ses innan man ses del 2... vilket är ganska uppenbart att man kommer göra.. men iaf.. Som jag tolkade det iaf så.. Händer inte mkt, men ändå är det så mkt man behöver se/veta för att förstå :) typ så.. emh ja, ni får ta och se den helt enkelt ;)


(Y)

Nej, nu ska jag hoppa i säng.. börjar fan 8 imorgon usch xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0