oh happyday!!

wii härlig dag idag va? snö, härliga vänner.. mamma träff... va? nej vänta nu?... hahaVi hade ''mamma träff'' i omklädningsrummet på gympan idag.. jag och Moa iaf.. Leonie va med en stund.. hon va inte med på mamma träffen thihi xD En sak till... iii!!!! jag blev Elevambassadör :D wiii!!!!! <3 ååh va glad jag ee nu :D såå jävlans roligt.. <3 åh jag e så glad :) thihi <3
Åker snart till skövde med Mackan (Y) ska kolla skor.. eller han ska.. jag.. tittar också aahaha :P nej va konstig jag blev nu xD aja.. Ikväll blir det skräckis kväll!! buuuhuu :P <3



hahahah xD ego bild innan mamma träffen xD

mamma träff xD hahah <3


ååååh jag e glaaad<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0