Lördag-Söndag :)<3

Det va två mysiga dagar i sthlm.. Ja, alltså, så mysigt det kan bli.. Eftersom att det va mitt i flytten och så.. alla möbler är ju tex inte på plats och lite sånt.. men,men det kommer ju om 2 veckor :) <3 utsikten.. Är mkt bra (Y) helt godkänd ;) thihi... aja, btw.. igår när jag kom dit fick jag direkt börja bära kartonger, sen senare när allt det där va klart så åkte jag och pappa till Ikea och köpte ny säng till mig.. mmm härligt :) sen hade hela familjen våran första middag i nya lägenheten.. När kidsen somnat låg jag, pappa och Monica på mattan i vardagsrummet.. thihi soffan kommer om 2 veckor så därför. haha käkade lite chips och pratade lite :) Sen så blev det första natten i lägenheten :) inte så mkt inredning.. det va väl en säng och en kartong i mitt rum xD haha lite kul :) 

Idag söndag bar det av hem till Falköping igen :) Har precis ätit middag med hela familjen här, Mackans föräldrar är här och firar lite fars-dag med oss :)


utsikten från mitt rum :)

åååh minnen... <3 xD

emh ja.. vardagsrum..utan möbler xD

första middagen :)<3

skål och välkommna :)<3

mys på mattan <3

nya sängen :) god natt sthlm-god natt sverige - god natt världen<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du har fått en award i min blogg! :D

2010-11-16 @ 07:36:27
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0