Lika mkt snö idag..de gillas :)

japp, snöar fortfarande här.. och det är riktigt kallt.. skolan gick väl bra typ.. börjat på 2 till julklappar under håltimmarna idag.. NU har jag gjort present till Farmor, julklapp till Pappa,mamma och Meja.. Kom på att jag skulle göra nått fint till henne när Ullis va här :) Imorgon hade jag tänkt o dra till stan efterskolan och köpa lite julpyssel lite snabbt, tänkte pyssla med Max nästa vecka.. Sen hem och julpynta lägenheten :) Fredag efter lunch blir det Enköping.. packa ihop mitt rum och sånt.. sen på lördag blir det flytt..  Fixa mitt rum så mkt som möjligt så att jag kan julpynta på engång :) Blir nog inga problem :)

Asså, tänkte på de idag.. någon som tänkt på att påskkärringar och häxor är samma sak? bara att påskkärringar inte har någon hatt och ser snälla ut.. Båda åker ju kvast, har en kittel/katt ibak på kvasten.. De är fan samma sak ju xD thihi..

Nej.. Nu är det så att det är jul vi snackar.. Moa, jag o Leonie planerar ett litet luciatåg xD kanske får fler medlemmar, men ah :) heela eftermiddagen har vi gått runt på skolan och sjungit lucia sånger HÖGT och gått som i ett lucia tåg.. Undra vad folk tänkte då..




<3

<3

Nu blir det middag hos morfar som gäller :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0