hej igen.. :)

Heej, kände mig lite dålig som inte uppdaterade nått innan jag åkte till pappa, men man.. Nu är jag hemma igen i Falköping iaf... Emh, ikväll blire fest som sagt, Leonie kommer strax så ska vi fixa och piffa lite. Sen drar vi till Moa på förfest :)

Igår var det ju Årsfest på fallskärmsklubben.. ojoj, det var ju som vanligt där.. Asså dom är galna människor... humm... Men det va väl rätt okej fest... Typ alla kollade så konstigt på mig pga mina ögon xD taaahahaha xD



jag förstår dom..

en härlig blandning..

:O

jag fick presentera ''årets elev''

:)

hahah

Kommentarer
Postat av: Markkaroline

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-27 @ 10:46:26
URL: http://markkaroline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0