Globen horse show!!

började morgonen med en myysig första advents frukost med Familjen,super mysigt<23  sen skjustade pappa mig till globen, Vihooo, hela dagen i globen med mamma och Mia!! Dom är ju sjukt duktiga dom som rider alltså.. önskar att man själv va så bra.. Har ju alltid haft en dröm, det är att få rida i globen, spelar ingen roll om det är tävling eller om jag är med på show nr.. jag har bara en dröm att få rida i globen innan jag dör <3 Iaf.. kollade ju hoppning,dressyr och show.. fast showen va ju finalerna från hoppningen så det är ju typ samma xD men ah.. fick ju iaf se en kamel göra galopp ombyten, osv.. Det va as coolt faktiskt... Köpte lite saker på mässan också, köpte rid handskar, en ny ridtröja och en snygg väst och rida i :) rea på allt, med det  blir ju dyrt ändå :O humm.... Sen åkte vi hem och sov hos Mia och dom.. eller ja fam westergren iaf :)<3

Tack för en super dag <3


mysig 1:a advents frukost<3

gloooben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0