En super seg måndag..

åååöööh... gick upp 6 imorse, halv 7 satt mamma och jag påväg hem till Falköping igen.. tyvärr tog hon ju inte ledigt åt mig så jag va ju tvungen o dra till skolan sen också.. orka verkligen inte de.. höhö låter ju fel för Kent e bra så.. Men det va skönt att han inte va där så man kunde slappa o ta de lite lugnt liksom.. Gjorde ett halssmycke till mig själv, graverade in Gyllenpanzar på den och sen skrev jag mitt födelsedatum på baksidan :) Den vart ganska fin tkr jag :)<3

Såå mkt snö de är då.. jag o Moa klättrade i snöhögarna, gick halv bra för mig där ett tag men men aja :P thihi kul va de iaf.. sen skulle jag ut i snön o hålla på.. snön var upp till midjan på mig....

På kvällen hade vi smyckeparty här.. Madde gör ju egna pärlsmycken så dom sålde vi här, mamma bjöd in lite folk hon känner så var det lite fika och ah sånt :) hon känade ihop lite iaf.. Ellehur Madde? :) Moa ve också me såklart, häärligt :)Sen hade vi lite tjej snacka när alla dragit.. thhi som vi brukar.. thi ;)

Neej god natt å er<3


humm

ah :)

Madde och Moa <3

folk :)

hitta ni något fint? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0