En konstig känsla..

Satt precis och tittade ut genom fönstret... Kände en konstig känsla.. Jag känner mig såå hemma, kändes skönt o komma hem till sitt rum igen liksom... men när jag tittade ut genom fönstret kände jag... jag kommer inte ihåg hur mitt liv va här... alltså, jag har ju massa minnen och allt.. Men, jag kan liksom inte säga att jag kommer ihåg hur jag hade det.. bara att jag va i skolan, tränade gympa.. annars känns allt liksom borta.. Det känns både bra och dåligt... Känns bra att jag börjat ett nytt liv.. eller ja alltså, jag har börjat om, fått en ny start, försöka lämna det jag hade förr bakom mig.. Men självklart håller jag kvar det jag har nära mig<3 Men det känns ändå liksom dåligt för att, det är ju här jag växte upp, började mitt liv här.. liksom hela mitt liv va här.. Så ja.. det kändes så kontigt att känna den känslan.. av att känna sig så hemma, men ändå känna att man gått vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0