En härlig''sista'' dag<3

jahapp... idag va de dax o åka hem då.. Men veckan här har vari super duper mysig <3 Vaknade i Nacka då.. krukost, fixa/dona.. sen bar det iväg in till stan... Strosade runt lite, köpte lite små saker till maskeraden..

Ska bli såååå kul :) <3 Satte mig på tåget vid 1... åkte X2000 den här gången så de tog bara 2 timmar ist för 4... så det va skönt.. visserligen fick jag ju gå av i skövde, men vad gör det.. Mamma hämtade mig där, så vi tog en fika på engång också.. As mysigt litet fik inne på commers.. :) gick runt lite, kollade i lite butiker..

Sen bar det av hemmåt till resten av familjen knasboll.. ja, det är det vi kallar oss.. Familjen knasboll... Tacos mys, hade Max bestämt.. han blev så glad när jag kom hem igen, han har längtat han.. gullisen<3 kollade idol.. vem åkte ut? såg aldrig utröstningen..


god morgon sverige..

gött (Y)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0