:) <3

ÅÅh!! middag hos morfar var mysigt, pratade mkt om jul.. vad pratar man annars om när jag är me? thih... Hem, skrev klart önskelistan direkt.. den är klar och ska nu skickas till mina föräldrar thihih ;) Eller oj juste.. Tomten menade jag ju.. (dumt av mig)

Såg att de va rätt många som ville komma på lussemys, kul :) Det brukar vara rätt mysigt tkr jag, lite sådär innan jul, ha lite mysigt sådär :) thih :) härligt (Y) <3

Nej vafan nu måste jag sova ju, skola imorgon ju! sen hem och .... JULPYNTA!! någon som inte tkr om o julpynta? ring mig, jag kommer xD haha.. skulle vara ett bra företag.. julpyntarna, åker runt och pyntar folks hus.. haha kul xD

nej, god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0