1a? ohja!!

Blev en seeen kväll hos grannarna igår, men gud så trevligt det va :) god mat, och ah.. trevligt helt enkelt :) Max höll sig vaken... otroligt!

Vaknade typ vid halv 10 imorse.. vid 10 kommer lille Max'en in till mig... - Nu får du inte sova mer säger han och kittlar mig... gullis.. Ah, sen satte han på tv och kröp ner i sängen :)<3 - Nu myser vi sa han också thih han e så söt <3 Låg och kollade på den där filmen.. ah nu kommer jag inte ens ihåg vad den heter.. men ah vi såg nån film iaf.. och gosade lite..

Eftersom att alla vakna så sent fick det bli brunch.. världens bästa ''syrra'' ställde sig och gjorde pannkakor.. nu lär jag ligga 1a på listen hos Max? eller? :P <3 God brunch blev det iaf :)<3

Men vad händer nu? Det är mkt, mkt fint väder, det är lite lagom varmt/kallt... vi måste ju göra något.. men vad vet vi inte riktigt.. Vi ska väl eventuellt dra in en sväng till skövde :) <3


Myspys <3

mys<3

mmmm, pannkakor<3

Äggrora,bacon,baguetter,pannkakor... och drika.. mmmm perfekt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0