12/11 - 2010...en grå dag...

Äntligen!!! provringarna är klara.. dom ska bara in i tummlaren på måndag morgon så är allt heeelt 100% klart.. thihi ÄNTLIGEN!! emh.. det är nog det jag jobbat med mest idag, gjorde en söööt liten ängel också, men den är inte heller 100% klar än men på måndag :D Ikväll blire skäckfilms kväll.. igen.. igår va jag rädd, det va jag faktiskt xD haha tror fan mackan va lite skraj också xD haha..Emh.. ja nej... har inte så mkt o säga just nu. eller.. jo..

SNÖN SMÄLTER JU!!! :'( BUUUHUUU VAD LEDSEN JAG BLIR DÅÅ :'(


ingen el imorse.. vi körde igång gaslågorna :P

titta.. så fin ängel.. duktig jag e på o såga, gjorde inte sönder ett enda sågblad..wii(pik till familjen ;) )

titta äntligen :D

visst är han väl söt? :)

Kommentarer
Postat av: isa

Vad kul att du är klar med ringarna! :)

Trummlarn kan vara farlig , den klonkar till ringarna så de blir ovala för en del :( lycka till!:D

2010-11-12 @ 18:11:47
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0